• 06-12-2008, 10:31:52
    #1
    --------------------
  • 06-12-2008, 10:33:31
    #2
    Hayırlı Olsun.. Ben alacaktım vallahi.. Sen kapmışsın.. Neyse yabancıya gitmedi..
  • 06-12-2008, 10:33:40
    #3
    güzel domain hertürlü internet işine gider
  • 06-12-2008, 10:52:49
    #4
    axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Olsun.. Ben alacaktım vallahi.. Sen kapmışsın.. Neyse yabancıya gitmedi..

    eyvallah abi, bugun başka almamak için tutuyom kendimi, çok sağlam bir domainin ihalesindeyim, bugunku hedefim o ve kartım feda olsun. o domain için.
  • 06-12-2008, 11:52:06
    #5
    senin bu avcılığını ilgi ile izliyorum bu isimde gayet iyi bence.
  • 06-12-2008, 12:07:46
    #6
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin bu avcılığını ilgi ile izliyorum bu isimde gayet iyi bence.
    güzel yorumun için tşk ler.

    ben bişi yapmıyorum ki, göle salladım oltayı, takılıyorlar, banada tutmak kalıyor.
  • 06-12-2008, 13:49:59
    #7
    .net i dolu diye her zaman .com u alınmaz

    paraya çevirip çevirmeyeceğini bilemem. çevirmek gibi bir fikir varsa aklında iş yapmaz. park ederek de para kazanabileceğini pek sanmıyorum
  • 06-12-2008, 15:25:57
    #8
    bahabos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .net i dolu diye her zaman .com u alınmaz

    paraya çevirip çevirmeyeceğini bilemem. çevirmek gibi bir fikir varsa aklında iş yapmaz. park ederek de para kazanabileceğini pek sanmıyorum
    tşkler, nakite çevirmek için domain almıyoruz onu belirtelim. park ediyoruz.
  • 06-12-2008, 19:14:12
    #9
    regfee eder bence