amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senin bu avcılığını ilgi ile izliyorum bu isimde gayet iyi bence.
güzel yorumun için tşk ler.

ben bişi yapmıyorum ki, göle salladım oltayı, takılıyorlar, banada tutmak kalıyor.