Merhabalar , geçenlerde back order ile aldığım bir domain olan " SosyalBayim(.)com "sizce nasıl ?
Şahsen kendim piyasada benzeri domain çok olduğu için ilk olarak bunu projelendirmek istemedim fikir almak istedim sizlerden de.
Sizce Nasıl?
10
●91
- 03-03-2021, 18:50:57Teşekkür ederimstairwaytohvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederimkalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam değil , teşekkür ederimeyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederimonurbesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domaini baya beğendim benim tek çekincem benzeri fazla domain olmasıydı aslındaInternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sosyalbayi , sosyalbayin , sosyalbayiniz , sosyalbayim .com , .net .. Bi an ben bile karıştırıyordum domaini
Teşekkür ederim hocam bu arada - 03-03-2021, 18:53:56Hocam 36753577 kişi bu işle uğraşırken bence gayet iyiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence gayet başarılı
