Güzel hocam. 10 üzerinden 8.
Teşekkür ederim
Bence çok güzel, hayırlı uğurlu olsun.
Teşekkür ederim
iddai bayii gibi birşeyse anlamına uymaz ama değilse güzel domain
Yok hocam değil , teşekkür ederim
bence geçerli. Direkt sektöre uygun bir domain
Teşekkür ederim
Sizce iyiyse bizce de iyi hocam

bence gayet başarılı
Domaini baya beğendim benim tek çekincem benzeri fazla domain olmasıydı aslında
sosyalbayi , sosyalbayin , sosyalbayiniz , sosyalbayim .com , .net .. Bi an ben bile karıştırıyordum domaini
Teşekkür ederim hocam bu arada