freelogobannertemplate.com
sitede fırsat buldukça kendi amatör çalışmalarımı yayınlamıştım. pek fazla da ilgilenemiyorum.
Sizce ne fiyat olarak ne kadar eder satmaya kalksam ?
yorumlar için teşekkürler şimdiden
Uzun bir domain :)
11
●745
- 18-10-2008, 12:58:37
- 18-10-2008, 13:14:14şu an için pek bi kazancı yok sitenin, reklamını hiç yapamadım desem yeridir. ne link vererek nede başka bir şekilde. Ama hiç Yerli ziyaretçisi yok. günde 30-35 kişi falan geliyor ortalama.
bir de pr değeri 2 - 18-10-2008, 13:18:23fikir için teşekkür ederim biraz daha çalışma ekleyip hiti de arttırıp ibr de o şekilde konuya geri döneyim.
Tekrar teşekkür ederim - 24-10-2008, 18:25:24tasarım için pek uğraşma fırsatım olmadı malesef. bende pek beğenmiyorum tasarımı ( zaten hazır şablon
)
fırsat bulsam biraz daha içerik ekleyeceğim. bir çok içerik hazırladım fakat ekleme fırsatı bulamadım malesef
- 24-10-2008, 18:28:33Üyeliği durduruldu
