Konu
Uzun bir domain :)
24-10-2008, 18:25:24
#8
suskunduygular
tasarım için pek uğraşma fırsatım olmadı malesef. bende pek beğenmiyorum tasarımı ( zaten hazır şablon
)
fırsat bulsam biraz daha içerik ekleyeceğim. bir çok içerik hazırladım fakat ekleme fırsatı bulamadım malesef