tasarım için pek uğraşma fırsatım olmadı malesef. bende pek beğenmiyorum tasarımı ( zaten hazır şablon )
fırsat bulsam biraz daha içerik ekleyeceğim. bir çok içerik hazırladım fakat ekleme fırsatı bulamadım malesef