Merhaba arkadaşlar, biraz önce bugün düşen domainlere bakıyordum ozso.net'in boşta olduğunu gördüm ve alan adı hoşuma gitti kayıt ettim
Siz üstadlardan alan adını değerlendirmenizi istiyorum iş yapar mı yoksa boşa mı heyecan yaptımda aldım?
Bomboooş ama bana göre peki sen ne amaçla aldın varmı bi projen? eger sirf 4 harf diye aldinsa 100lercesi boşta emin ol ozso kulaga hoş gelmiyor albenisi yook sen bisey yapmazsan seneye yenilemezsin.
Bomboooş ama bana göre peki sen ne amaçla aldın varmı bi projen? eger sirf 4 harf diye aldinsa 100lercesi boşta emin ol ozso kulaga hoş gelmiyor albenisi yook sen bisey yapmazsan seneye yenilemezsin.
Hadi simdi uyu hocam 🤓
Sırf 4 harf olduğu için almadım hocam hoşuma gittiği için aldım diye belirtmiştim konuda ama teşekkürler