• 18-01-2020, 01:04:54
    #1
    Merhaba arkadaşlar, biraz önce bugün düşen domainlere bakıyordum ozso.net​​​​'​​​​in boşta olduğunu gördüm ve alan adı hoşuma gitti kayıt ettim
    Siz üstadlardan alan adını değerlendirmenizi istiyorum iş yapar mı yoksa boşa mı heyecan yaptımda aldım?
  • 18-01-2020, 01:09:11
    #2
    Bomboooş ama bana göre peki sen ne amaçla aldın varmı bi projen? eger sirf 4 harf diye aldinsa 100lercesi boşta emin ol ozso kulaga hoş gelmiyor albenisi yook sen bisey yapmazsan seneye yenilemezsin.

    Hadi simdi uyu hocam 🤓
  • 18-01-2020, 01:14:16
    #3
    Ozmo markasına benziyor, bence projelendirilirse tutabilir.
  • 18-01-2020, 01:14:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Şirin bir Blog kurulabilir baska bir seye yarayacağını sanmıyorum.
  • 18-01-2020, 01:16:35
    #5
    Aslında akılda kalıcı bir domain olabilir. Garfield, Mehmet hocamın da dediği gibi genel blog konulu bir projede değerlendirilebilir.
  • 18-01-2020, 01:17:48
    #6
    sivas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bomboooş ama bana göre peki sen ne amaçla aldın varmı bi projen? eger sirf 4 harf diye aldinsa 100lercesi boşta emin ol ozso kulaga hoş gelmiyor albenisi yook sen bisey yapmazsan seneye yenilemezsin.

    Hadi simdi uyu hocam 🤓
    Sırf 4 harf olduğu için almadım hocam hoşuma gittiği için aldım diye belirtmiştim konuda ama teşekkürler



    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ozmo markasına benziyor, bence projelendirilirse tutabilir.
    Teşekkürler hocam bir proje bulursam inşallah değerlendiririm



    Garfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şirin bir Blog kurulabilir baska bir seye yarayacağını sanmıyorum.
    Teşekkürler hocam fikir için 👍



    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında akılda kalıcı bir domain olabilir. Garfield, Mehmet hocamın da dediği gibi genel blog konulu bir projede değerlendirilebilir.
    Teşekkürler hocam bir projede değerlendireceğim inşallah
  • 18-01-2020, 01:21:40
    #7
    Millet olarak artık kolay beğenmez olduk. 4 harf domaininde değeri kalmadı maalesef
  • 18-01-2020, 01:33:04
    #8
    serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet olarak artık kolay beğenmez olduk. 4 harf domaininde değeri kalmadı maalesef
    Güzel bir proje olduktan sonra beğenmeyen herkes beğenir hocam