sivas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bomboooş ama bana göre peki sen ne amaçla aldın varmı bi projen? eger sirf 4 harf diye aldinsa 100lercesi boşta emin ol ozso kulaga hoş gelmiyor albenisi yook sen bisey yapmazsan seneye yenilemezsin.

Hadi simdi uyu hocam 🤓
Sırf 4 harf olduğu için almadım hocam hoşuma gittiği için aldım diye belirtmiştim konuda ama teşekkürler



Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ozmo markasına benziyor, bence projelendirilirse tutabilir.
Teşekkürler hocam bir proje bulursam inşallah değerlendiririm



Garfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirin bir Blog kurulabilir baska bir seye yarayacağını sanmıyorum.
Teşekkürler hocam fikir için 👍



Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında akılda kalıcı bir domain olabilir. Garfield, Mehmet hocamın da dediği gibi genel blog konulu bir projede değerlendirilebilir.
Teşekkürler hocam bir projede değerlendireceğim inşallah