Bomboooş ama bana göre peki sen ne amaçla aldın varmı bi projen? eger sirf 4 harf diye aldinsa 100lercesi boşta emin ol ozso kulaga hoş gelmiyor albenisi yook sen bisey yapmazsan seneye yenilemezsin.
Hadi simdi uyu hocam 🤓
Sırf 4 harf olduğu için almadım hocam hoşuma gittiği için aldım diye belirtmiştim konuda ama teşekkürler

Ozmo markasına benziyor, bence projelendirilirse tutabilir.
Teşekkürler hocam bir proje bulursam inşallah değerlendiririm
Şirin bir Blog kurulabilir baska bir seye yarayacağını sanmıyorum.
Teşekkürler hocam fikir için 👍
Aslında akılda kalıcı bir domain olabilir. Garfield, Mehmet hocamın da dediği gibi genel blog konulu bir projede değerlendirilebilir.
Teşekkürler hocam bir projede değerlendireceğim inşallah