• 17-01-2020, 00:35:12
    #1
    Hayırlı geceler dostlar,

    THY uzantısı biz. Backorder ile alındı. Bir proje düşünerek aldık ama projeden vazgeçtik şimdilik.
    Satalım mı ? Satmayalım mı? diye karar aşamasındayız...
    Satarsak ederi ne olur? Fikir verecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

    Saygılar.
  • 17-01-2020, 00:49:07
    #2
    H.olsun Proje zor gibi.
  • 17-01-2020, 00:49:35
    #3
    forum dışı satarsan para eder
  • 17-01-2020, 00:50:46
    #4
    serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forum dışı satarsan para eder
    teşekkürler hocam.



    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    H.olsun Proje zor gibi.
    Teşekkürler hocam.
  • 17-01-2020, 08:30:35
    #5
    İyi bir teklif alırsan sat kurtul.

    THY, tescilli bir ticari marka. Bu marka dünyaca tanınır bilinir bir marka. Geleceği olan bir projeye girişemezsin, girişirsen züccaciye dükkanına fili sokmuş olursun.

    Dostça tavsiye, projelendirme sakın. Sat kurtul
  • 17-01-2020, 10:55:54
    #6
    satın hocam thy tescilli bir marka sıkıntı çıkaracaktır elbet alıcısını bulursunuz
  • 17-01-2020, 12:44:50
    #7
    Vakana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi bir teklif alırsan sat kurtul.

    THY, tescilli bir ticari marka. Bu marka dünyaca tanınır bilinir bir marka. Geleceği olan bir projeye girişemezsin, girişirsen züccaciye dükkanına fili sokmuş olursun.

    Dostça tavsiye, projelendirme sakın. Sat kurtul
    Chilai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satın hocam thy tescilli bir marka sıkıntı çıkaracaktır elbet alıcısını bulursunuz
    Çok sağolun arkadaşlar değerlendirmeler için.