Hayırlı geceler dostlar,
THY uzantısı biz. Backorder ile alındı. Bir proje düşünerek aldık ama projeden vazgeçtik şimdilik.
Satalım mı ? Satmayalım mı? diye karar aşamasındayız...
Satarsak ederi ne olur? Fikir verecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Saygılar.
THY 3 harf domain değerlendirme !
6
●217
- 17-01-2020, 00:50:46teşekkürler hocam.serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam.mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-01-2020, 12:44:50Vakana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok sağolun arkadaşlar değerlendirmeler için.Chilai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle