Hayırlı geceler dostlar,

THY uzantısı biz. Backorder ile alındı. Bir proje düşünerek aldık ama projeden vazgeçtik şimdilik.
Satalım mı ? Satmayalım mı? diye karar aşamasındayız...
Satarsak ederi ne olur? Fikir verecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

Saygılar.