• 26-08-2008, 20:20:34
    #1
    Merhaba,

    Genelde çoğu webmaster arkadaşımız bilmez sanırım bu oyunu Mount&Blade. Türk yapımı değişik tarzıyla herkesin beğenisini kazanan bir oyun. Ana sayfası: Mount&Blade. Henüz 1.0 sürümü çıkmadı yani beta aşamasında. Tüm dünyadan oynayanları var.

    Ben de Index of / ve Index of /mountblade.net i boş görünce anında almıştım sizce bu domainlerin değeri ne kadardır ve sitelere ne yapmamı önerirsiniz? Türkçe içerikli bir site kurup şimdiden hit çekmeye başlayayım mı yoksa sabredip oyun 1.0 sürümünü çıkardıktan sonra sedo gibi yabancı domain şirketinde açık arttırmaya mı çıkarayım? Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum
  • 26-08-2008, 20:27:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bence şimdiden başla.site forumunda yeni modlar rağbet görüyor.o modları kendi sitende ziyaretçinin kolay ulaşabileceği şekilde koyarsan eminim iyi hit alırsın.google reklamlarının metin2 türünü yada adtech in sonsavaş reklamını koymalısın.site mountbladein resmi sitesi gibi sarı-kahverengi tonlarda olmalı.bla bla bla

    eski mountblade oyuncusuyumdurda
  • 26-08-2008, 20:34:41
    #3
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence şimdiden başla.site forumunda yeni modlar rağbet görüyor.o modları kendi sitende ziyaretçinin kolay ulaşabileceği şekilde koyarsan eminim iyi hit alırsın.google reklamlarının metin2 türünü yada adtech in sonsavaş reklamını koymalısın.site mountbladein resmi sitesi gibi sarı-kahverengi tonlarda olmalı.bla bla bla
    eski mountblade oyuncusuyumdurda
    vay mount&blade oyuncusuyla karşılaşmak güzel

    bu arada ilk ve tek lisanslı oyunum olduğunu söylemeden geçemeyeceğim
  • 26-08-2008, 20:38:47
    #4
    peki site dili konusunda ne önerirsin arkadaşım
  • 26-08-2008, 20:57:26
    #5
    yıllardır mount blade hayranıyımdır o oyunun online'ı çıksa eminim ko'dan daha fazla tutulur
  • 26-08-2008, 21:29:02
    #6
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıllardır mount blade hayranıyımdır o oyunun online'ı çıksa eminim ko'dan daha fazla tutulur
    ko ne la oyun mu
  • 26-08-2008, 21:30:23
    #7
    FaRuKuZaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ko ne la oyun mu
    knight online...
  • 26-08-2008, 21:30:47
    #8
    Şimdiden başlayıp google'da üst sıralarda çıkarmaya bak derim. İlk versiyon çıkınca insanlar girip araştıracak ne de olsa internette.
  • 26-08-2008, 21:59:19
    #9
    LegolasM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdiden başlayıp google'da üst sıralarda çıkarmaya bak derim. İlk versiyon çıkınca insanlar girip araştıracak ne de olsa internette.
    evet ben de şimdi karar verdim. neden derseniz forumlarına girip baktım eylül'de 1.0 sürümü geliyor. trailer hazırlanmış. çok güzel olmuş. en kısa sürede iyi bir forum açmam gerektiğini anlamış oldum