LegolasM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdiden başlayıp google'da üst sıralarda çıkarmaya bak derim. İlk versiyon çıkınca insanlar girip araştıracak ne de olsa internette.
evet ben de şimdi karar verdim. neden derseniz forumlarına girip baktım eylül'de 1.0 sürümü geliyor. trailer hazırlanmış. çok güzel olmuş. en kısa sürede iyi bir forum açmam gerektiğini anlamış oldum