Oyun domaini
6
●178
- 20-11-2019, 14:20:47aynen haklısın bi 10 sene önce iyiydi flash oyun sektörü. artık dediğiniz gibi bitme durumunda o yüzden sormak istedim. uzun zaman önce uğraşırdım. dediğiniz gibi blog olabilir.Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2019, 14:22:04Flash Player tarih oluyor seneye. O açıdan söylemiştim.Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2019, 14:25:37e-ticarete bütçe lazım hocam.Stein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2019, 16:05:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.satılırsa değerli değil ama projelendirilir