Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen haklısın bi 10 sene önce iyiydi flash oyun sektörü. artık dediğiniz gibi bitme durumunda o yüzden sormak istedim. uzun zaman önce uğraşırdım. dediğiniz gibi blog olabilir.
Flash Player tarih oluyor seneye. O açıdan söylemiştim.