• 02-09-2019, 11:40:56
    #1
    Merhabalar

    Back order ile satın aldığım ucuzcu(.)net domaini hakkında sizlerin fikirlerinizi bekliyorum. .com uzantısı 250.000 dolardan satılıyor.

    .com fiyatı cok yüksek olduğu için kelime de avantajlı olduğunu düşünüyorum kendimce

    Kendim projelendirmek icin bekletmeli miyim?
    Domaini satmalı mıyım?
    Ortalama ederi ne olabilir?
  • 02-09-2019, 11:47:39
    #2
    Merhaba,

    Şahsi fikrim olarak domainin artık herhangi bir markalaşma yönü kalmadı artık insanlar kendi isimlerini markalaştırmak niyetinde.
  • 02-09-2019, 15:06:19
    #3
    Hocam nacizane tavsiyem projelendirip satmanız ticari açıdan yararınıza olur... Zamanım yok, işim çok vs diyorsanızda bekletin bence, domain güzel ancak salt domain olarak satmanın size fazla bir getirisi olmayacaktır... Başarılar diliyorum...
  • 02-09-2019, 15:36:32
    #4
    projelendirmeyip bekletin bu zaman içerisinde alıcısını bulursunuz bence. Ayrıca 250k$ çok ütopik bir rakam.
  • 02-09-2019, 15:38:13
    #5
    tailan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    projelendirmeyip bekletin bu zaman içerisinde alıcısını bulursunuz bence. Ayrıca 250k$ çok ütopik bir rakam.
    Bende öyle düşünüyorum. .com uzantısı 250 k dan satılmaz. Bu yüzden .net uzantısı o isimde en avantajlı oluyor.
  • 02-09-2019, 17:40:23
    #6
    Coaklo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende öyle düşünüyorum. .com uzantısı 250 k dan satılmaz. Bu yüzden .net uzantısı o isimde en avantajlı oluyor.
    aynen öyle hocam. Hayırlısı olsun