Merhabalar
Back order ile satın aldığım ucuzcu(.)net domaini hakkında sizlerin fikirlerinizi bekliyorum. .com uzantısı 250.000 dolardan satılıyor.
.com fiyatı cok yüksek olduğu için kelime de avantajlı olduğunu düşünüyorum kendimce
Kendim projelendirmek icin bekletmeli miyim?
Domaini satmalı mıyım?
Ortalama ederi ne olabilir?
E ticaret domaini hakkinda
5
●145
- 02-09-2019, 15:38:13Bende öyle düşünüyorum. .com uzantısı 250 k dan satılmaz. Bu yüzden .net uzantısı o isimde en avantajlı oluyor.tailan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2019, 17:40:23aynen öyle hocam. Hayırlısı olsunCoaklo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle