Merhabalar

Back order ile satın aldığım ucuzcu(.)net domaini hakkında sizlerin fikirlerinizi bekliyorum. .com uzantısı 250.000 dolardan satılıyor.

.com fiyatı cok yüksek olduğu için kelime de avantajlı olduğunu düşünüyorum kendimce

Kendim projelendirmek icin bekletmeli miyim?
Domaini satmalı mıyım?
Ortalama ederi ne olabilir?