• 05-08-2008, 19:36:23
    #10
    eyw bakalım domaini almak siteyen olur blki sadece
  • 16-08-2008, 19:43:33
    #11
    Web_ManYaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reg fiyatı hocam
    yapma be hocam
  • 16-08-2008, 20:11:20
    #12
    Üyeliği durduruldu
    reg etse yıne ıyı benım gorusum
  • 17-08-2008, 14:04:03
    #13
    eyw görüşlerinize yorumlarınıza herzamn saygım var kişiye karşı bi saygısızlık olmadığı sürece tabiki... eyw iyi çalışmalar...
  • 17-08-2008, 14:33:50
    #14
    forum trabzon açıldıgı için reg fee olmaz. ayrıca açılmasaydı bile güzel bir domain.yöreye ait tanıtıcı bir site kurulabilir.
  • 17-08-2008, 14:39:55
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Şuanda reg fiyatı..Fakat ilerde projelere göre degişebilir..
  • 18-08-2008, 18:06:46
    #16
    Baxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forum trabzon açıldıgı için reg fee olmaz. ayrıca açılmasaydı bile güzel bir domain.yöreye ait tanıtıcı bir site kurulabilir.
    evt aynen öyle eyvallah...(dip not w harfini kullandığım için bu forumda aldığım -repin haddi hesabı yok)
    ve şuan acilll yeni sahibini beklior bu domain hemde çook acil...