Baxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forum trabzon açıldıgı için reg fee olmaz. ayrıca açılmasaydı bile güzel bir domain.yöreye ait tanıtıcı bir site kurulabilir.
evt aynen öyle eyvallah...(dip not w harfini kullandığım için bu forumda aldığım -repin haddi hesabı yok)
ve şuan acilll yeni sahibini beklior bu domain hemde çook acil...