uye.org - UYE.ORG
47
●3.147
- 31-07-2008, 22:53:281000 + eder. ben ucuza satmazdım şahsen domaini. elimde patlatırdım yine de 200-300 e bırakmazdım
- 31-07-2008, 22:57:33Peki bir soru sorabilirmiyim.
bu sistemi webmasterlar sitelerine nasil entegre ediyorlar ?
SrcnCkr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 31-07-2008, 23:22:12referer sistemi açıkçası. bir sorgu gönder sonucu get yöntemi ile oku ve kendi değişkenlerine (cookie, session) aktararak sitende kullan mantığı.
gravatar ise şöyle bir mantık kullanıyor. sisteme üye olunan e-posta adresinin md5'lenmiş halini ID olarak kullanıyor. gravatar.com?m=MD5LİMAİL ve diğer genişlik, yükseklik gibi parametreler ile sorgulanıyor. eğer yoksa null döndürüyor ve belirtilen default avatarı koyuyor. şuan sanırım bazı bölümlerinin ücretli olduğu söyleniyor, bu avantaj olabilir senin için. - 31-07-2008, 23:56:41bunun hakkinda dusuneyim. Ama türkiyede bildiginiz böyle bir sistem var mi? Bu sistemi türkiye tabanli yaban bir kurulus veya site.
- 01-08-2008, 00:32:14Üyeliği durdurulduhocam yeterli teknik bilgin yoksa bence bir coder arkadaşla anlaş, çünkü bu proje iş yapar bence

Belli bir üyeyi geçince bir de ücretli üyelik gibi bir şey yaparsın; bir anda binlerce üyeye kavuşur siteler
- 01-08-2008, 00:56:34Ücretli hizmetten yana degilim. Bedava olsun ama reklamdan para kazanayim. Böyle daha iy kazanc elde edilecegini zannediyorum.
- 01-08-2008, 06:14:51açık konuşmak gerekirse türk geliştiriciler openid mantığına sıcak bakmayacaktır. çünkü türkiye'de gerçekleşen çoğu proje kısa sürede yok oluyor (istisnalar hariç) ama gravatar bir zamanlar acayip derecede hit almıştı. halende güncel bir uygulama. yurt dışı çıkışlı olduğundan sayfayı ağırlaştırdığı için çoğu geliştirici bu özelliği sitesinden çıkarmış durumda. gravatar amaçlı kullanılabilir.
ama diğer yorumlarda olan sosyal içerikli projelerde geliştirilebilir. karar sizin.
