açık konuşmak gerekirse türk geliştiriciler openid mantığına sıcak bakmayacaktır. çünkü türkiye'de gerçekleşen çoğu proje kısa sürede yok oluyor (istisnalar hariç) ama gravatar bir zamanlar acayip derecede hit almıştı. halende güncel bir uygulama. yurt dışı çıkışlı olduğundan sayfayı ağırlaştırdığı için çoğu geliştirici bu özelliği sitesinden çıkarmış durumda. gravatar amaçlı kullanılabilir.

ama diğer yorumlarda olan sosyal içerikli projelerde geliştirilebilir. karar sizin.