• 29-04-2009, 19:11:15
    #46
    Eski tarihli konu tekrar canlanmış ama....

    Öncelikle bazı arkadaşlar konuyu iyi okumadan yorum yapmış... Bu domainler konuyu açan arkadaşta değil, Hanel Bilişim'de... Buradaki domainlerin birçoğunu domain işi ile ilgilenen arkadaşlar görmüştür zaten...


    edebiyat.com tarih.com turkce.com matematik.com fizik.net kimya.com
    biyoloji.com cografya.com sosyoloji.com
    gibi ders domainlerini geçen sene Fem Dersaneleri 1.000.000 $ 'a yakın bir fiyattan alacaktı. Görüşmeler yapılıyordu.... Ancak, kriz patladı ve satış tamamlanmadı... Şuan bu domainleri, tek tek satmak istemiyorlar... Seti bozmayacağız ancak tek bir domain için reddedemeyeceğimiz bir teklif olması gerekir ki o teklif de 100.000 $ 'dan aşağı olmaz diyorlar....

    Hayırlısı bakalım, ne diyelim. .
  • 29-04-2009, 19:56:49
    #47
    Şimdi bu domainleri görünce insanın iştahı kabarıyor artı hakkaten değerli domainler bunlar bu arkadaşların istedikleri fiyatada saygım sonsuz diyorum.Neticede bu domainler bizim elimizde olsa bizde bu fiyatı isteriz buna serbest ticaret diyoruz.
    Ancak böylle değerli ve yuksek meblaların söz konusu oldugu domainlerde satış aşamasında bir vergilendirme olmalı fikrindeyim sizce?
  • 29-04-2009, 20:13:36
    #48
    Misafir
    Nokta satıyor bunları değil mi?
  • 29-04-2009, 20:19:53
    #49
    az bile..
    biz turkler haric butun herkes domainlerin degerini biliyor..abd'de jenerik domainler milyon dolarlarla satılıyor ama biz bin $ isteyince oha diyorlar..türk wm'lerin farkı..
  • 29-04-2009, 20:28:26
    #50
    ABD'de sağlam bir siteden kaç dolar kazanılıyor, Türkiye'de kaç.. (bir kaç tanesi hariç)

    550.000 $ çok para. Ciddi çok para. Şu anki ortamda satılmayacaktır. Her biri tek tek satılsa 20bin 30bin falan alt alta 250-300 bin eder ama bir kalemde kimse ödemek istemez bu ortamda.
  • 29-04-2009, 20:49:03
    #51
    tutkusenol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nokta satıyor bunları değil mi?
    Nokta değil, Hanel Bilişim...
  • 06-05-2009, 19:37:09
    #52
    istanbul beşiktaş'ta bir yazılım firması.
  • 06-05-2009, 19:41:05
    #53
    Kıvılcım İstanbulluoğlu gördümü domainleri acaba o alır
  • 07-05-2009, 02:56:16
    #54
    KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıvılcım İstanbulluoğlu gördümü domainleri acaba o alır
    yok görmemiş