Şimdi bu domainleri görünce insanın iştahı kabarıyor artı hakkaten değerli domainler bunlar bu arkadaşların istedikleri fiyatada saygım sonsuz diyorum.Neticede bu domainler bizim elimizde olsa bizde bu fiyatı isteriz buna serbest ticaret diyoruz.
Ancak böylle değerli ve yuksek meblaların söz konusu oldugu domainlerde satış aşamasında bir vergilendirme olmalı fikrindeyim sizce?