aklınıza gelen boşta isim varmı?
deniztaksi
6
●417
- 21-05-2008, 11:45:31Arkadaşlar deniztaksi uygulaması istanbul da başladı.İDO ihaleyi aldı ve büyük bir yatırım yaptı benim fikrim bu deniztaksileri çok büyük talep görecek beklenildiğinden çok daha iyi bir potansiyal olcağına eminim bunla ilgili domain kovalıyordum ama saatlerdir düşündüğüm bütün isimlere baktım hepsi alınmış daha önceden bir kaç tane yakaladım aslında ve hemen ayırdım ama istediğim isimi alamadım
aklınıza gelen boşta isim varmı?
- 21-05-2008, 15:16:32Üyeliği durdurulduya okudum bugün bune ya dedim sanki ucakla gidiyongfxcm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
helikopter kiralasan daha ii
- 21-05-2008, 15:22:36İşin en güzel tarafı bu ya zaten bazen saçma diye düşündüğün birsey çok güzel bir iş fikri doğurabilir bu olaya nerden ve ne amaçlı baktığına bağlı normal taksi için kimse internete girip bakmaz bile ama deniztaksi türkiye de kimse kullanmadı bilmiyor merak edenlerin sayısı ülke nufusunun yarısı kadardır ve ayrıca parası olupta deniztaksi kullanmak isteyen kişilerin mutlaka interneti kullanıyor olması bence kacınılmaz bir fırsat.gfxcm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2008, 20:51:32Bence güzel bir hizmet + tarifelerde uygun.
Normal taksilerin gece tarifesine tekabul ediyor aşşağı yukarı rakamlar. Ve sanırım 8-10 kişilik bu tekne tarzı araçlar. Yani 80 ytl para'yı 10 'a böldüğünde 8 YTL gibi bir rakam çıkıyor.
Trafik derdin yok , gece istediğin saatte istediğin iskeleye geliyor.
Bence müthiş birşey , en yakın zamanda deniyeceğim..
Kolay gelsin.
helikopter kiralasan daha ii