• 21-05-2008, 11:45:31
    #1
    Arkadaşlar deniztaksi uygulaması istanbul da başladı.İDO ihaleyi aldı ve büyük bir yatırım yaptı benim fikrim bu deniztaksileri çok büyük talep görecek beklenildiğinden çok daha iyi bir potansiyal olcağına eminim bunla ilgili domain kovalıyordum ama saatlerdir düşündüğüm bütün isimlere baktım hepsi alınmış daha önceden bir kaç tane yakaladım aslında ve hemen ayırdım ama istediğim isimi alamadım aklınıza gelen boşta isim varmı?
  • 21-05-2008, 12:01:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Satmak için değil de hit için kullanacaksan daha kısa olan dnztaksi.com u al derim
  • 21-05-2008, 14:28:42
    #3
    Umarım fiyatlandırmadan haberiniz vardır.
    5 dk mesafe 32 ytl
    23 dk mesafe 80 küsür ytl. Yani ancak parası olanlar talep gösterecek.
  • 21-05-2008, 15:16:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    gfxcm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım fiyatlandırmadan haberiniz vardır.
    5 dk mesafe 32 ytl
    23 dk mesafe 80 küsür ytl. Yani ancak parası olanlar talep gösterecek.
    ya okudum bugün bune ya dedim sanki ucakla gidiyon helikopter kiralasan daha ii
  • 21-05-2008, 15:19:59
    #5
    bizim paramızla halka hizmet yapıyorlar
  • 21-05-2008, 15:22:36
    #6
    gfxcm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım fiyatlandırmadan haberiniz vardır.
    5 dk mesafe 32 ytl
    23 dk mesafe 80 küsür ytl. Yani ancak parası olanlar talep gösterecek.
    İşin en güzel tarafı bu ya zaten bazen saçma diye düşündüğün birsey çok güzel bir iş fikri doğurabilir bu olaya nerden ve ne amaçlı baktığına bağlı normal taksi için kimse internete girip bakmaz bile ama deniztaksi türkiye de kimse kullanmadı bilmiyor merak edenlerin sayısı ülke nufusunun yarısı kadardır ve ayrıca parası olupta deniztaksi kullanmak isteyen kişilerin mutlaka interneti kullanıyor olması bence kacınılmaz bir fırsat.
  • 21-05-2008, 20:51:32
    #7
    Bence güzel bir hizmet + tarifelerde uygun.

    Normal taksilerin gece tarifesine tekabul ediyor aşşağı yukarı rakamlar. Ve sanırım 8-10 kişilik bu tekne tarzı araçlar. Yani 80 ytl para'yı 10 'a böldüğünde 8 YTL gibi bir rakam çıkıyor.

    Trafik derdin yok , gece istediğin saatte istediğin iskeleye geliyor.

    Bence müthiş birşey , en yakın zamanda deniyeceğim..

    Kolay gelsin.