Bence güzel bir hizmet + tarifelerde uygun.

Normal taksilerin gece tarifesine tekabul ediyor aşşağı yukarı rakamlar. Ve sanırım 8-10 kişilik bu tekne tarzı araçlar. Yani 80 ytl para'yı 10 'a böldüğünde 8 YTL gibi bir rakam çıkıyor.

Trafik derdin yok , gece istediğin saatte istediğin iskeleye geliyor.

Bence müthiş birşey , en yakın zamanda deniyeceğim..

Kolay gelsin.