Merhaba arkadaşlar yeni domainlerim hakkında görüşlerinizi merak ediyorum
Aprikose almancada kayısı demek ama talep yok gibi geldi bana şimdiden teşekkürler
Bi zahmet guzelmis hocam. Tam projelik. Bi zahmet taksi! Bi zahmet logo falan
Aslinda on numara bi onluk tarzi site olur. Bi zahmet sitenizi tasarliyorum falan

guzel guzel. Hayirli olsun