ercans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar yeni domainlerim hakkında görüşlerinizi merak ediyorum



Aprikose almancada kayısı demek ama talep yok gibi geldi bana şimdiden teşekkürler
Bi zahmet guzelmis hocam. Tam projelik. Bi zahmet taksi! Bi zahmet logo falan

Aslinda on numara bi onluk tarzi site olur. Bi zahmet sitenizi tasarliyorum falan guzel guzel. Hayirli olsun