• 04-05-2008, 22:21:37
    #19
    satmayı düşünmüyorum en az 1 yıl sanırım bende kalacak hem pr değerini artırabilirim hemde 1 yıla kadar 4 harfli com. domainler daha iyi paraya gidebilir. sadece şuan ne kadar edebilir kim bu domaine kaç para verir onu öğrenmek istiyorum
  • 04-05-2008, 22:58:50
    #20
    kelimeyi googledan aratınca cok bir şey yok . en cok cinliler kullansa bile domaini onlarda birşey görünmüyor . genede 50 $ eder bence
  • 04-05-2008, 22:59:06
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Abi benim anlamadığım, birisi şu domain ne kadar eder diye soruyor?
    Birisi cevap veriyor bence reg fee diye. (burada geniş bir parantez var "bence" diyor adam.)
    Sonra sen o adamı bilgisizlikle falan filan suçluyorsun, ve üstüne diyorsun ki en anlamsız 4 karakter domain bile "xx" fiyata gidiyor... Yahu madem çok iyi biliyorsun neden bu bilgisizlikle suçladığın insanların fikrini almak için uğraşıyorsun? Adı üstünde, adam bence diyor. (Bence demek piyasayla ilgilenmiyorum "ben o domaine reg fee den başkasını vermem demek") daha niye uzatıyorsun? Madem yabancı forumlarda en aşşağı 40 50 dolar o zaman yabancı forumlarda sat yada appraisal bölümüne aç?
    Ha benim fikrime göre de , o domain 4 karakterli anlamsız bir domain. Ve şu anda bence maksimum fiyatı 40$ dır. Yıllar geçer, 4 karakterli en anlamsız domainler bile para etmeye başlarsa, daha yüksek fiyatlara gidebilir bunu kimse bilemez. Ha bana sorsan desen ki 40$ ver al 10$ bile vermem o domaine bu benim şahsi görüşümdür. Hadi bunuda kötüleyin, hadi bu yorum üzerine de zeytin yağı gibi üste çıkın.
  • 04-05-2008, 23:01:58
    #22
    Satmayı düşünürsen pm atar mısın? Almaya hazırım
  • 04-05-2008, 23:04:28
    #23
    FeaЯ™ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satmayı düşünürsen pm atar mısın? Almaya hazırım
    Höyyt önce ben istedim
  • 04-05-2008, 23:06:45
    #24
    GoodSave! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Höyyt önce ben istedim

    İkinci sayfayı sonradan okudum pardon
  • 04-05-2008, 23:07:06
    #25
    grimoirium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ha bana sorsan desen ki 40$ ver al 10$ bile vermem
    Bırak şimdi

    Tartışmaya götürmenin bir anlamı yok domainin 50$ dan fazla edeceğini herkes biliyor.
  • 04-05-2008, 23:08:33
    #26
    grimoirium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi benim anlamadığım, birisi şu domain ne kadar eder diye soruyor?
    Birisi cevap veriyor bence reg fee diye. (burada geniş bir parantez var "bence" diyor adam.)
    Sonra sen o adamı bilgisizlikle falan filan suçluyorsun, ve üstüne diyorsun ki en anlamsız 4 karakter domain bile "xx" fiyata gidiyor... Yahu madem çok iyi biliyorsun neden bu bilgisizlikle suçladığın insanların fikrini almak için uğraşıyorsun? Adı üstünde, adam bence diyor. (Bence demek piyasayla ilgilenmiyorum "ben o domaine reg fee den başkasını vermem demek") daha niye uzatıyorsun? Madem yabancı forumlarda en aşşağı 40 50 dolar o zaman yabancı forumlarda sat yada appraisal bölümüne aç?
    Ha benim fikrime göre de , o domain 4 karakterli anlamsız bir domain. Ve şu anda bence maksimum fiyatı 40$ dır. Yıllar geçer, 4 karakterli en anlamsız domainler bile para etmeye başlarsa, daha yüksek fiyatlara gidebilir bunu kimse bilemez. Ha bana sorsan desen ki 40$ ver al 10$ bile vermem o domaine bu benim şahsi görüşümdür. Hadi bunuda kötüleyin, hadi bu yorum üzerine de zeytin yağı gibi üste çıkın.
    Doğru söze ne denir HELAL OLSUN deniz.
  • 04-05-2008, 23:08:55
    #27
    Liily adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırak şimdi
    Tartışmaya götürmenin bir anlamı yok domainin 50$ dan fazla edeceğini herkes biliyor.

    100'e kadar çıkar diye tahmin ediyorum.