zsya.com Ne Eder
33
●1.823
- 04-05-2008, 22:59:06Üyeliği durdurulduAbi benim anlamadığım, birisi şu domain ne kadar eder diye soruyor?
Birisi cevap veriyor bence reg fee diye. (burada geniş bir parantez var "bence" diyor adam.)
Sonra sen o adamı bilgisizlikle falan filan suçluyorsun, ve üstüne diyorsun ki en anlamsız 4 karakter domain bile "xx" fiyata gidiyor... Yahu madem çok iyi biliyorsun neden bu bilgisizlikle suçladığın insanların fikrini almak için uğraşıyorsun? Adı üstünde, adam bence diyor. (Bence demek piyasayla ilgilenmiyorum "ben o domaine reg fee den başkasını vermem demek") daha niye uzatıyorsun? Madem yabancı forumlarda en aşşağı 40 50 dolar o zaman yabancı forumlarda sat yada appraisal bölümüne aç?
Ha benim fikrime göre de , o domain 4 karakterli anlamsız bir domain. Ve şu anda bence maksimum fiyatı 40$ dır. Yıllar geçer, 4 karakterli en anlamsız domainler bile para etmeye başlarsa, daha yüksek fiyatlara gidebilir bunu kimse bilemez. Ha bana sorsan desen ki 40$ ver al 10$ bile vermem o domaine bu benim şahsi görüşümdür. Hadi bunuda kötüleyin, hadi bu yorum üzerine de zeytin yağı gibi üste çıkın. - 04-05-2008, 23:04:28Höyyt önce ben istedimFeaЯ™ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2008, 23:06:45
- 04-05-2008, 23:07:06Bırak şimdigrimoirium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Tartışmaya götürmenin bir anlamı yok domainin 50$ dan fazla edeceğini herkes biliyor. - 04-05-2008, 23:08:33Doğru söze ne denir HELAL OLSUN deniz.grimoirium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2008, 23:08:55Liily adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100'e kadar çıkar diye tahmin ediyorum.