grimoirium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi benim anlamadığım, birisi şu domain ne kadar eder diye soruyor?
Birisi cevap veriyor bence reg fee diye. (burada geniş bir parantez var "bence" diyor adam.)
Sonra sen o adamı bilgisizlikle falan filan suçluyorsun, ve üstüne diyorsun ki en anlamsız 4 karakter domain bile "xx" fiyata gidiyor... Yahu madem çok iyi biliyorsun neden bu bilgisizlikle suçladığın insanların fikrini almak için uğraşıyorsun? Adı üstünde, adam bence diyor. (Bence demek piyasayla ilgilenmiyorum "ben o domaine reg fee den başkasını vermem demek") daha niye uzatıyorsun? Madem yabancı forumlarda en aşşağı 40 50 dolar o zaman yabancı forumlarda sat yada appraisal bölümüne aç?
Ha benim fikrime göre de , o domain 4 karakterli anlamsız bir domain. Ve şu anda bence maksimum fiyatı 40$ dır. Yıllar geçer, 4 karakterli en anlamsız domainler bile para etmeye başlarsa, daha yüksek fiyatlara gidebilir bunu kimse bilemez. Ha bana sorsan desen ki 40$ ver al 10$ bile vermem o domaine bu benim şahsi görüşümdür. Hadi bunuda kötüleyin, hadi bu yorum üzerine de zeytin yağı gibi üste çıkın.
Doğru söze ne denir HELAL OLSUN deniz.