• 31-01-2016, 15:04:54
    #1
    Merhaba arkadaşlar geçenlerde ücretsiz domain regledim bi site veriyordu her neyse daha sonra wa rez vb kurdum domaine göre kafamca düzenledim biraz bişeye benzedi ama şuan devam etsemmi kararsızım zaman kaybı olurmu yada bişeye benzermi ugraşsam

    not: devam kararı alırsam lisans yapıp devam edicem.


    Site linki budur arkadaÅŸlar
  • 01-02-2016, 16:39:55
    #2
    İmzanızda ki site sanırsam.Uğraşın derim,uğraşmadan hiç bir şey olmuyor mağlum.Lisans şart ama.
  • 01-02-2016, 16:50:35
    #3
    Bence silin, tamamını mis gibi wp veya blogger sitesine taşıyın.