Merhaba arkadaşlar geçenlerde ücretsiz domain regledim bi site veriyordu her neyse daha sonra wa rez vb kurdum domaine göre kafamca düzenledim biraz bişeye benzedi ama şuan devam etsemmi kararsızım zaman kaybı olurmu yada bişeye benzermi ugraşsam
not: devam kararı alırsam lisans yapıp devam edicem.
Site linki budur arkadaşlar