• 06-01-2016, 19:35:04
    #1
    2 sene kadar önce tescil ettiğim .net uzantılı bir forum domaini var. Satmayı değil de projelendirmeyi düşünüyorum. Özelden atmak isterim adresi ama gerçekten çok sade ve güzel domain. Ne dersiniz, forum tutar mı bu zamanda ? Ücretsiz forum dağıtma olayı vardır bir ara, aklıma gelir gelir durur. Var mıdır bir geleceği ?
  • 06-01-2016, 19:39:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Domaini PM alabilir miyim?
  • 07-01-2016, 20:50:25
    #3
    Önerilerinizi bekliyorum.
  • 07-01-2016, 22:03:50
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Forum dağıtmayı düşünüyorsanız hiç bulaşmayın bence.
  • 08-01-2016, 03:23:26
    #5
    S e r s e r i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum dağıtmayı düşünüyorsanız hiç bulaşmayın bence.
    İllaki böyle yapayım diye düşünmedim aslında. Belki olur diyordum. Neler yapılabilir sizce ?
  • 09-01-2016, 21:33:24
    #6
    Pm alabilir miyim?
  • 09-01-2016, 21:34:44
    #7
    Merak ettim, özel mesaj alabilir miyim?
  • 09-01-2016, 21:37:25
    #8
    Tutmaz hocam. Tutmasi icin tek bir alana yonelik yapmaniz lazim ve iyi butceyle seo calismasi
  • 09-01-2016, 21:39:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Emir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tutmaz hocam. Tutmasi icin tek bir alana yonelik yapmaniz lazim ve iyi butceyle seo calismasi
    Ekip iyi olursa tutabilir aslında.