2 sene kadar önce tescil ettiğim .net uzantılı bir forum domaini var. Satmayı değil de projelendirmeyi düşünüyorum. Özelden atmak isterim adresi ama gerçekten çok sade ve güzel domain. Ne dersiniz, forum tutar mı bu zamanda ? Ücretsiz forum dağıtma olayı vardır bir ara, aklıma gelir gelir durur. Var mıdır bir geleceği ?