• 13-09-2015, 01:56:57
    #1
    Arkadaşlar Merhaba,
    Bugün 4 karakterli bir domain kaydı yaptım ve bunu nasıl değerlendirebilirim size sorayım dedim. Aklımdaki ilk plan alan adını satmak (öğrenci işi ) bunun dışında nasıl değerlendirebilirim, ne olur bu alan adından. Alan Adı:
    [ 7nci.com ]
    ----
    Yorumlarınızı bekliyorum, çok teşekkür ederim şimdiden.
  • 13-09-2015, 17:47:31
    #2
    çok güzel domain detaylı düşünmek lazım.
  • 14-09-2015, 04:05:24
    #3
    Dijitalturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel domain detaylı düşünmek lazım.
    aslında vaktim olursa değerlendirmeyi düşünüyorum. şimdilik elimin altında dursun, belki güzel bir fikir çıkar