Arkadaşlar Merhaba,
Bugün 4 karakterli bir domain kaydı yaptım ve bunu nasıl değerlendirebilirim size sorayım dedim. Aklımdaki ilk plan alan adını satmak (öğrenci işi ) bunun dışında nasıl değerlendirebilirim, ne olur bu alan adından. Alan Adı:
[ 7nci.com ]
----
Yorumlarınızı bekliyorum, çok teşekkür ederim şimdiden.