r76.org domaını yaklasın 1 sene once aldım vakıtsızlıkten bırsey yapamadım
ne yapılmalı arkadaslar fıkır verırmısınız
r76 degerlendırme
7
●214
- 07-09-2015, 02:13:11net olsa ne yapılırdı meselailk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2015, 02:14:57Üyeliği durduruldu.net olsa özgün blog kururdum https yapacaksam wordpress http yapacaksam blogger kullanırdımVictor54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2015, 02:18:22özgün blokta ıcerık nedır mesela bıraz daha acıklarmısın ben blog konusunda cok yenı sayılırım bılgılendırsen sevınırım tesekkurlerilk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2015, 02:20:23Üyeliği durdurulduo sana baglı isim pek anlam içermiyor sadeca kısa internette en iyi yapabildiğin uzmanlık alanlarını tespit et ona göre yönlen sadece bendende fikir alma diğer arkadaşlardanda fikir alarak yola çık bu benim görüşümVictor54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle