• 07-09-2015, 02:02:18
    #1
    r76.org domaını yaklasın 1 sene once aldım vakıtsızlıkten bırsey yapamadım
    ne yapılmalı arkadaslar fıkır verırmısınız
  • 07-09-2015, 02:04:10
    #2
    ilk
    Üyeliği durduruldu
    .net olsa güzel fikirler verebildim org 3 haneli hiç kullanmadım
  • 07-09-2015, 02:13:11
    #3
    ilk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .net olsa güzel fikirler verebildim org 3 haneli hiç kullanmadım
    net olsa ne yapılırdı mesela
  • 07-09-2015, 02:14:57
    #4
    ilk
    Üyeliği durduruldu
    Victor54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    net olsa ne yapılırdı mesela
    .net olsa özgün blog kururdum https yapacaksam wordpress http yapacaksam blogger kullanırdım
  • 07-09-2015, 02:18:22
    #5
    ilk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .net olsa özgün blog kururdum https yapacaksam wordpress http yapacaksam blogger kullanırdım
    özgün blokta ıcerık nedır mesela bıraz daha acıklarmısın ben blog konusunda cok yenı sayılırım bılgılendırsen sevınırım tesekkurler
  • 07-09-2015, 02:20:23
    #6
    ilk
    Üyeliği durduruldu
    Victor54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özgün blokta ıcerık nedır mesela bıraz daha acıklarmısın ben blog konusunda cok yenı sayılırım bılgılendırsen sevınırım tesekkurler
    o sana baglı isim pek anlam içermiyor sadeca kısa internette en iyi yapabildiğin uzmanlık alanlarını tespit et ona göre yönlen sadece bendende fikir alma diğer arkadaşlardanda fikir alarak yola çık bu benim görüşüm
  • 07-09-2015, 13:37:03
    #7
    3 harf iyi ama org olmamış, com olsaydı...
  • 08-09-2015, 13:16:45
    #8
    bakalım org ıle bırseyler yapabılcekmıyız