Konu
r76 degerlendırme
07-09-2015, 02:18:22
#5
Victor54
ilk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
.net olsa özgün blog kururdum https yapacaksam wordpress http yapacaksam blogger kullanırdım
özgün blokta ıcerık nedır mesela bıraz daha acıklarmısın ben blog konusunda cok yenı sayılırım bılgılendırsen sevınırım tesekkurler