• 24-03-2008, 09:28:07
    #1
    merhaba arkadaşlar

    sizce HATIRLA.net nekadar eder?
  • 24-03-2008, 19:18:52
    #2
    regfee'den fazla edecegi kesin. ama tam bir fikrim yok...
  • 23-07-2008, 10:48:48
    #3
    arkadaşlar başka görüşü olan varmı ?
  • 23-07-2008, 10:53:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Tahminimce 100 eder.
    Bir artısıda I olduğundan dolayı büyük karakterli yazıncada girilebiliyor.
  • 23-07-2008, 10:54:47
    #5
    50 ytl eder
  • 23-07-2008, 12:04:10
    #6
    beni.hatirla.com
    onu.hatirla.com

    bi aşk, sevgi, chat sitesi olabilir.

    40 ytl eder bu haliyle proje olursa değerlenir.
  • 23-07-2008, 18:44:09
    #7
    Veya ajanda gibi bir scriptle desteklenebilir..

    Kullanıcılar üye olur, hatırlamak istediğinin gününü saatini girer. Hatta o zamandan yarım saat önce sistem mail de atabilir.. MSNden sağ altta görünür, "HATIRLA.NET Hatırlatıyor.." gibisinden.

    Projeye bağlı biraz da