Veya ajanda gibi bir scriptle desteklenebilir..
Kullanıcılar üye olur, hatırlamak istediğinin gününü saatini girer. Hatta o zamandan yarım saat önce sistem mail de atabilir.. MSNden sağ altta görünür, "HATIRLA.NET Hatırlatıyor.." gibisinden.
Projeye bağlı biraz da