• 28-05-2015, 23:32:22
    #10
    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikiside güzel domain. iş yaparlar.

    (r10 artı puanımı bekliyorum. öyle beleşe değerlendirme yok)

    anlayana..
    evet maalesef artık öyle oluyor bu işler. ama artık r10'u da pek önemsiyorum domain değerlendirme konusunda. birazcık laf olsun diye konu açıyorum. ama bu demek değilki r10'da fikrine değer verdiklerim yok.

    hoş ironik olan belkide gene r10 sayesinde bu kadar tecrübe edinmiş olmam

    r10 puanı ile yorum yapacaklarsa zaten gerek yok.

    öte yandan ikiside sektörel domainler. reklam domaini biraz daha uzun vade de gitse de toner piyasası gerçekten özellikle internet üzerinde büyüyor. gittigidiyor gibi sitelerde bu adamların yüzlerce ilanını görebilirsiniz. reklam xxx desek toner xxxx olabilir...
  • 29-05-2015, 12:49:17
    #11
    redghost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet maalesef artık öyle oluyor bu işler. ama artık r10'u da pek önemsiyorum domain değerlendirme konusunda. birazcık laf olsun diye konu açıyorum. ama bu demek değilki r10'da fikrine değer verdiklerim yok.

    hoş ironik olan belkide gene r10 sayesinde bu kadar tecrübe edinmiş olmam

    r10 puanı ile yorum yapacaklarsa zaten gerek yok.

    öte yandan ikiside sektörel domainler. reklam domaini biraz daha uzun vade de gitse de toner piyasası gerçekten özellikle internet üzerinde büyüyor. gittigidiyor gibi sitelerde bu adamların yüzlerce ilanını görebilirsiniz. reklam xxx desek toner xxxx olabilir...
    Kaliteli yorumun için teşekkür ederim hocam. Oyle hocam maalesef. Insan üzülüyor. Bu forumda gerçek paylasim yardimlasma vardi. Şimdi dandik bi konu adam r+ verecem diyince onlarca yorum alıyor. Yorumlar da bos beles yorumlar. Diger konu yorum almıyor. Yani r+ nedir abi be. Neyse.

    Bende oyle düşünüyorum hocam.