Cinan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hoş ironik olan belkide gene r10 sayesinde bu kadar tecrübe edinmiş olmam

r10 puanı ile yorum yapacaklarsa zaten gerek yok.
öte yandan ikiside sektörel domainler. reklam domaini biraz daha uzun vade de gitse de toner piyasası gerçekten özellikle internet üzerinde büyüyor. gittigidiyor gibi sitelerde bu adamların yüzlerce ilanını görebilirsiniz. reklam xxx desek toner xxxx olabilir...