Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ikiside güzel domain. iş yaparlar.

(r10 artı puanımı bekliyorum. öyle beleşe değerlendirme yok)

anlayana..
evet maalesef artık öyle oluyor bu işler. ama artık r10'u da pek önemsiyorum domain değerlendirme konusunda. birazcık laf olsun diye konu açıyorum. ama bu demek değilki r10'da fikrine değer verdiklerim yok.

hoş ironik olan belkide gene r10 sayesinde bu kadar tecrübe edinmiş olmam

r10 puanı ile yorum yapacaklarsa zaten gerek yok.

öte yandan ikiside sektörel domainler. reklam domaini biraz daha uzun vade de gitse de toner piyasası gerçekten özellikle internet üzerinde büyüyor. gittigidiyor gibi sitelerde bu adamların yüzlerce ilanını görebilirsiniz. reklam xxx desek toner xxxx olabilir...