• 12-03-2008, 13:42:59
    #10
    Benim olsa 250 den aşağı satmam. Hiç link değişimi için alınan domainle kullanmak için alınan pr4 bir olur mu? Domain her yönden kaliteli old, prli, kısa, anlamlı...
  • 12-03-2008, 13:46:07
    #11
    Bir an korktum... Zevzek kapandı diye.. Bu domain bundan çok daha fazlasını hak ediyor bence..
  • 12-03-2008, 13:46:58
    #12
    Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar.

    zevzek.com ghurjhan arkadaşımın dediği gibi Türkiye'nin ilk ve en iyi mizah sitelerinden biridir. Markadır aslında. Site 1999 kurulmuştur, 2003 te forum bölümü yayına girmiştir. Dmoz kayıtlıdır. Amacı sadece insanların iyi vakit geçirmesini sağlamaktır. Sloganından da anlaşılacağı gibi "Türkiye'nin 1 numaralı zaman öldürme sitesi" .. google reklamları haricinde reklam almamaktadır.. Tamamen hayrına yani :P

    ghurjhan arkadaşım merak etme domainin satılması gibi birşey söz konusu değildir, raton ve ben yaşadıkça zevzek.com da yaşayacaktır.

    E o zaman bu başlığı neden açtın diyebilirsiniz, ben sadece 9 senelik bir emeğe ne fiyat biçileceğini merak ettim. Keşke etmez olaydım gerçi.
  • 12-03-2008, 13:49:24
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bu arada versiyon güncellenmiş. Hayırlı olsun. Ne zamandır uğramıyodum.
  • 12-03-2008, 13:54:20
    #14
    Evet 2.3.4 e güncelledik, cpu nedeni ile çok hosting değiştirdik bu yüzden veritabanımızda problemler yaşandı, şu sıralar tüm problemleri toplu çözüp tekrar sorunsuz bir döneme başlamak isteiyoruz.. Tabi şu an ki hostingden de şutlanmazsak Bakalım hayırlısı..
  • 12-03-2008, 14:12:08
    #15
    Asıl sakın fan rumuzlu arkadaşın dolduruşuna gelme

    Türkiye'de türkçe alan adları dünyada ingilizce alan adları gibi sa-tı-la-maz.
    Arz-talep..
    Türkiyede internet bazı sektörlerde çağı yakalamıştır.. (cinsel içerikler, gazete banka gibi arkasında büyük sermaye ve reklam desteği olanlar) İnternet teknolojisini henüz yaşları 40+ olan nufus algılayamamış durumda olduğundan ve işin doğrusu para da bu kadrolarda olduğundan domainler asla böyle paralara satılamaz. En azından yaşları şimdilerde 15-30 arası olup interneti algılayabilmiş insanlar 35+ olup doğru dürüst para kazanan sosyal sınıfa dahil oluncaya kadar..

    Kısacası, domainlerden para kazanmak istiyorsanız temizinden bir 10 yılı cebe koyup bekleyin. Domainlerde kısa vadede para kazanmak ise tamamen şans. (Babadan paralı genç bir vatandaş domaininize heves ederse cart diye verebilirde paracıkları. )

    Neyse enseyi karartmayalım, zaten satmak niyetinde de değilmişsin. Bana göre domainin 50 YTL eder. 'Ya benim o güzelim emeklerim? Verdiğim gençliğim?' dersen.. ha o zaman 1.000 YTL de az. Ama alıcı senin emeklerini ve gençliğini ne yapsın?
    Sevgiler.
  • 12-03-2008, 14:20:05
    #16
    Valla ben bu şi öğrenemeyeceğim sanırım. r10 da sürekli satış ve apparaisals başlıklarını takip ediyorum, benim için hobi haline geldi artık ve takip ettiğim kadarı ile bir çok anlamsız domainler fahiş fiyatlara satılabiliyor. Şimdi zevzek.com un sadece google infosu 1200 ün üstünde sonuç çıkarıyor, dmoz da 3 ayrı kategori altında kayıtlı, dünya üzerinde sık kullanılan önemli arama motorlarının tümünde binlece sonuç bulabilirsiniz, PR 5 ti ancak son güncellemede veri tabanı problemlerimizden dolayı PR4 de düştü.. 9 senelik eski bir domain + jenerik + .com + alanında ilk olmak gibi bir ayrıcalığı var.. v.s. v.s.

    Tüm bunlara rağmen bu domaine 100$ demek biraz acımasızlık gibi geliyor bana. Yine de yanlış değerlendiyor olabilirim. Yorumlar için teşekkürler.
  • 12-03-2008, 14:32:06
    #17
    Üyeliği durduruldu
    bi konuda yanlış anlaşılma var sanırım.

    konu açtığın yer : Domain Appraisals

    yani domain değeri ... domainin değeri 100$ dır.

    site değeri değil. emek değeri değil...

    site değerlendirmesi çok farklıdır ve konuda açıkcası uzman değilim..

    site ilk mizah sitesiymiş.. geçmişte şöyleymiş böyleymiş.. bunlar domain değerinde önemli değildir. domain değeri matematiktir. kaç yaşında PR ı kaç.. google da ne kadar aratılıyor. aratılan kelimenin reklam değeri ne...

    emek değerlendirmesine gelince.. emek parayla ölçülmez... geçmişte emek verdiğim 1-2 domain var elimde.. şu an kapalı.. sitede satsam reg fee vermez kimse ama ben binlerce dolara vermem... o domaine aşığım.. o benim.. başkasının olamaz!!!

    zevzek.. isim olarak değeri 0 dır... benim gözümde.. senin gözünde, başkasının gözünde 10 binler edebilir..
  • 12-03-2008, 14:35:27
    #18
    bence çok güzel bir domain ayrıca her malın bir alıcısı vardır alacak olanın kafasına yatar ve cebindede parası varsa yüksek rakamlara verilebilir.