Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar.

zevzek.com ghurjhan arkadaşımın dediği gibi Türkiye'nin ilk ve en iyi mizah sitelerinden biridir. Markadır aslında. Site 1999 kurulmuştur, 2003 te forum bölümü yayına girmiştir. Dmoz kayıtlıdır. Amacı sadece insanların iyi vakit geçirmesini sağlamaktır. Sloganından da anlaşılacağı gibi "Türkiye'nin 1 numaralı zaman öldürme sitesi" .. google reklamları haricinde reklam almamaktadır.. Tamamen hayrına yani :P

ghurjhan arkadaşım merak etme domainin satılması gibi birşey söz konusu değildir, raton ve ben yaşadıkça zevzek.com da yaşayacaktır.

E o zaman bu başlığı neden açtın diyebilirsiniz, ben sadece 9 senelik bir emeğe ne fiyat biçileceğini merak ettim. Keşke etmez olaydım gerçi.