• 30-03-2015, 00:15:58
    #1

    (2010 - 2016)

    Merhaba arkadaşlar. Tatil domainim hakkında olumlu-olumsuz yorumlarınızı alabilir miyim? Teşekkürler...
  • 30-03-2015, 00:18:34
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Günlük tatil araması azdır, bu nedenle Hoşuma gitmedi. Lütfen yalnış anlamayın. Lakin günlüktur veya haftasonutatili gibi birşey olsaydı amenna.
  • 30-03-2015, 00:19:52
    #3
    Yanlış anlayacak birşey yok hocam. Herkes beğenecek diye birşey yok zaten. Yorumunuz için çok teşekkür ederim
  • 30-03-2015, 00:25:27
    #4
    Zararı yok günlük tatil dar gelirli aileler için iyi bir tatil sitesi olur
  • 30-03-2015, 00:28:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Domaininiz güzel de hocam, size bir pm göndermiştim. Dönüş bekliyorum hâlâ.
  • 30-03-2015, 00:42:59
    #6
    Yorumlar için çok teşekkürler arkadaşlar...

    Lynne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domaininiz güzel de hocam, size bir pm göndermiştim. Dönüş bekliyorum hâlâ.
    Hocam kusura bakmayın unutmuşum. Şimdi mesaj yolladım...
  • 30-03-2015, 00:49:03
    #7
    günübirlik olsa daha mı iyi olurdu sanki. aynı şeyi çağrıştırsalar da gunluktatil hoş değil gibi
  • 30-03-2015, 00:57:02
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Günlüktatil mi olur? Olur. İstanbul gibi yerlerden günübirlik gidilecek mekanları anlatırsanız falan... Ama pek iş yapacağını sanmam.
  • 30-03-2015, 01:31:10
    #9
    theolric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günlüktatil mi olur? Olur. İstanbul gibi yerlerden günübirlik gidilecek mekanları anlatırsanız falan... Ama pek iş yapacağını sanmam.
    Hocam öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim.



    Hocam "Günlük Tatil" ayda ortalama 5 bin kez arattırılıyor.

    günlük tatil turları
    günlük tatil programı
    günlük tatil evleri
    günlük tatil fırsatları
    günlük tatil fırsatı
    günlük tatil yerleri


    Bunlar da içerisinde "Günlük Tatil" geçen birkaç anahtar kelime.

    Günlük Tatil neden olmasın hocam? Tamam domaine eleştiri yaparsınız anlarım da "Günlük Tatil mi olur" şeklinde bir eleştiri yapmadan biraz araştırın lütfen. Çünkü eleştiri var eleştiri var. Teşekkürler...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:31:10 -->-> Daha önceki mesaj 01:09:38 --

    Edit: Hocam tekrar okuyunca anladım. Sanırım ben bir hışımla yorumunuzu eksik okumuşum. Günlük tatil olur mu? olur demişsiniz. Sanırım kendi sorunuza cevap vermişsiniz. Kusura bakmayın Tekrardan teşekkürler yorum için...