Yorumlar için çok teşekkürler arkadaşlar...

Lynne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domaininiz güzel de hocam, size bir pm göndermiştim. Dönüş bekliyorum hâlâ.
Hocam kusura bakmayın unutmuşum. Şimdi mesaj yolladım...