• 28-02-2015, 02:11:07
    #1
    Selam Arkadaşlar,
    Goodbye Liverpool moda olmuş her yerde. Bende alan adına baktım boş ve kaydettim.
    Düşünceleriniz?

    www.goodbyeliverpool.com
  • 28-02-2015, 02:21:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    20 lira zarar girmisin gereksiz
  • 28-02-2015, 15:06:18
    #3
    murat41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 lira zarar girmisin gereksiz
    Sorun değil Beşiktaş için 20 Lira.
  • 28-02-2015, 15:08:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Vakit ve nakit kaybı
  • 28-02-2015, 15:13:42
    #5
    S e r s e r i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vakit ve nakit kaybı
    Goodbye Liverpool diye bağırıyordu spiker Ercan Taner.
    Merak ettim alınmış mı domain diye boştu aldım
  • 28-02-2015, 15:14:26
    #6
    boşu boşuna hocam
  • 28-02-2015, 15:15:07
    #7
    Bari siteye o anın videosunu tam ekran şeklinde yerleştirip ölümsüzleştirin
  • 28-02-2015, 15:24:20
    #8
    Wp degılde Saglam bır Index Yapın Hocam Soylenıldıgı Gıbı Son Penaltı ve Ercan Taner'in Lafını Iceren Vıdeoyuda Oraya Gömün
  • 28-02-2015, 15:28:07
    #9
    çok boş bir domain olmuş 20 TL ye yazık hocam