bir beşiktaşlı olarak kaybettiğiniz 20 liranın beşiktaşa bir faydası yok ne yazık ki. her yerinden öpüyorum rüştü için de bir domain almış olsaydınız maddi ya da manevi ne gibi bir getirisi olabilirdi ki size ?
isterseniz maçın tüm yayınını koyun ister golleri ister özeti geçmiş olsun anlamsız bir yatırım olmuş