• 28-02-2015, 15:28:24
    #10
    GreeNEyeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun değil Beşiktaş için 20 Lira.
    bir beşiktaşlı olarak kaybettiğiniz 20 liranın beşiktaşa bir faydası yok ne yazık ki. her yerinden öpüyorum rüştü için de bir domain almış olsaydınız maddi ya da manevi ne gibi bir getirisi olabilirdi ki size ?
    isterseniz maçın tüm yayınını koyun ister golleri ister özeti geçmiş olsun anlamsız bir yatırım olmuş
  • 28-02-2015, 16:13:33
    #11
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bari siteye o anın videosunu tam ekran şeklinde yerleştirip ölümsüzleştirin
    Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wp degılde Saglam bır Index Yapın Hocam Soylenıldıgı Gıbı Son Penaltı ve Ercan Taner'in Lafını Iceren Vıdeoyuda Oraya Gömün
    Teşekkürler.
    Dediğiniz gibi yaptım.
  • 28-02-2015, 23:18:10
    #12
    anti liverpool taraftarları için ingilizce bir siteye dönüştürürseniz iş yapar gibime geliyor