• 27-02-2015, 21:43:43
    #10
    1750 dedim onlarda düşüneceğiz dedi.

    dönüş olursa yazarım
  • 27-02-2015, 21:43:58
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam dolar bir daha bu kadar yükselmez pişman olmak istemiyorsanız satın.

    eğer bir projeniz yoksa boşa duruyosa uçarak satın.
  • 27-02-2015, 21:44:41
    #12
    domain bende olsaydı satardım
  • 27-02-2015, 21:48:07
    #13
    başka bir domaini 2150$ sattım onun paypala geçmesini bekliyorum ama sanırım onu da hemen bozmayacağım

    tesadüf türk lirasından da iyi bir satış yaptım bugün
  • 27-02-2015, 22:19:23
    #14
    https://www.youtube.com/watch?v=DKhwdSPIUA0


    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:19:23 -->-> Daha önceki mesaj 22:17:17 --

    Çekçe çeviri: müşteriler için
  • 27-02-2015, 22:22:25
    #15
    Satmayıp ne yapacaksınız turşusunu mu kuracaksınız. Madem domain işi yapıyorsunuz teklif aldınız ve kötü bir teklif değil bence sulandırmadan satın gitsin. Bu kadar tok satıcı olmaya gerek yoktur bence. Hayırlı olsun.
  • 27-02-2015, 22:43:40
    #16
    Hocam domain guzel kisa akilda kalici fakat rakamda guzel akilda kalici. Her zaman Tok satici olunmaz ederi okadardir. Herzamanda kapi calmiyor Boyle dedigin gibi ustuste.
  • 27-02-2015, 22:46:27
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Ver gitsin gayet güzel rakam bence.
  • 27-02-2015, 22:58:06
    #18
    ihtiyacınız yoksa kesinlikle satmayın derim.