Satmayıp ne yapacaksınız turşusunu mu kuracaksınız. Madem domain işi yapıyorsunuz teklif aldınız ve kötü bir teklif değil bence sulandırmadan satın gitsin. Bu kadar tok satıcı olmaya gerek yoktur bence. Hayırlı olsun.