• 09-11-2014, 15:01:34
    #19
    AdresPosta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abiye çok güzel
    hayırlı olsun
    Teşekkür ederim..

    oRumJack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abiye için bir pm de ben alabilirmiyim
    ÖM gönderilmiştir..

    YavuzSelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abiye çok iyi, seviyo da fena değil..
    Teşekkür ederim..
  • 09-11-2014, 16:30:10
    #20
    abiye için güzel bir alışveriş sitesi açılabilir
  • 09-11-2014, 23:17:56
    #21
    WebKingTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abiye için güzel bir alışveriş sitesi açılabilir
    Katılıyorum ve alma sebebimde bu.. Teşekkürler..