Konu
Biraz Projelik... ?!
09-11-2014, 15:01:34
#19
HeRoS
AdresPosta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
abiye çok güzel
hayırlı olsun
Teşekkür ederim..
oRumJack adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
abiye için bir pm de ben alabilirmiyim
ÖM gönderilmiştir..
YavuzSelim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Abiye çok iyi, seviyo da fena değil..
Teşekkür ederim..